تازه های تکنولوژی ابزار

تازه های تکنولوژی ابزار
چکیده این مطلب : انتشار : 1400/11/20 0 نظر

ا پیشرفت روز افزون تکنولوژی در تمام زمینه‌ها، ساخت ابزارآلات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برندهای تولید ابزار نیز همواره در حال ارتقاﺀ محصولات خود با افزودن فناوری‌های جدید به آن‌ها هستند. در این مقاله به معرفی برخی از تکنولوژی‌های اضافه شده بر روی محصولات برندهای معتبر ابزار در دنیا پرداخته شده است.

تازه های تکنولوژی ابزار

طبیعی است  که با پیشرفت فناوری و تکنلوژی روز، در دنیای ابزارالات نیز شاهد پیشرفت باشیم .نمونه پیشرفت ابزارالات محصولات شارژی هستند که از جدیدترین تکنولوژی ابزارها بهره می‌برند و شاید بتوان ادعا کرد، امور فنی بدون داشتن آن‌ها قابلیت اجرا شدن نخواهد داشت. ابزارهای شارژی شامل موارد مختلفی هستند و می‌توان دریل‌های شارژی، اره شارژی، پیچ گوشتی شارژی و مینی فرزها را بیان کرد.  برند های معروف این عرصه تلاش  می کنند که با افزودن فناوری های روز به محصولات خود ، آن ها را ارتقا بدهند . در این مقاله سعی داریم تا درمورد ابزارالات جدید و گجت های به کار رفته در آن ها صحبت کنیم . همچنین از نحوه کارکردشان نیز خواهیم گفت.

تازه های تکنولوژی ابزار

ابزار شناسایی و ردیابی نشست لوله کشی

از بهترین مواردی که در آن از جدیدترین تکنولوژی ابزارها استفاده شده است، ابزار شناسایی نشتی لوله کشی است که شاید تا چند سال پیش وجود این نوع محصولات یکی از آرزوهای اهالی صنعت بود. این ابزارها می‌توانند به راحتی و با فناوری‌های دیجیتال یا آنالوگ محل اصلی نشت لوله کشی را ردیابی کنند و حتی می‌توان آن‌ها را به دستگاه‌های تلفن همراه نیز متصل کرد. برندهای سازنده در این نوع محصولات قابلیت‌های متنوعی را قرار داده‌اند که می‌توان صفحات نمایش رنگی، امکان شارژدهی بالا، قابلیت حمل دستی و امکان تشخیص نشتی‌های بسیار کوچک را بیان کرد.

چکش تخریب شارژی

مطمئنا چکش تخریب شارژی یکی از بهترین ابزارهایی است که در آن از جدیدترین تکنولوژی ابزارها استفاده شده است و راحتی کار بسیاری عالی را به وجود می‌آورد. این نوع محصولات که به صورت قابل حمل طراحی شده‌اند، دارای مزیت مهمی به نام قابل شارژ بودن هستند و پس از یکبار شارژ آن‌ها، می‌توان تا مدت قابل قبولی از آن در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

چکش تخریب شارژی

جاروبرقی یا مکنده های صنعتی

امروزه نمی‌توانیم نقش جاروبرقی و مکنده‌ها را در بخش صنعتی و غیر صنعتی انکار کنیم. این محصولات قدرت بالایی از نظر مکش دارند و مصرف کنندگان می‌توانند براساس قدرت مورد نیاز، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. همچنین برندهای بازار تنوع بالایی را در این محصولات ارائه کرده‌اند و شما می‌توانید تنوع بالایی در مورد شارژدهی، ولتاژ ورودی و قدرت دمندگی یا مکندگی در آن‌ها مشاهده کنید.

معرفی تکنولوژی های جدید برند ها

از معتبر ترین و معروف ترین برند های دنیا در زمینه ابزارالات میشود به بوش ، آاگ ، مکیتا ، میلواکی و... اشاره کرد . اما از برند های پر استفاده در ایران میشود رونیکس ، دی سی ای ، اریکسون ، هنس و ... را معرفی کرد  .

 تکنولوژی شرکت دیوالت

دیوالت یکی از برندهای معروف و معتبری است که تجربه قابل توجهی در عرصه تولید ابزارهای صنعتی و خانگی دارد این برند معمولا با کیفیت و توان محصولات خود شناخته می‌شود و کاربران بسیاری محصولات آن را به دیگر برندها ترجیح می‌دهند..

به تازگی شرکت دیوالت از نرم افزاری رو نمایی کرده که برای دریل های شارژی این برند قابل استفاده است

. شما با وصل کردن دریل به این اپیکیشن که روی تلفن همراه قابل نصب است، میتوانید مقدار شارژ باتری ، دما، لویکشن دقیق دستگاه را چک کنید . همچنین این برند یک نسل جدید از باتری به اسم فلکس ولت را رونمایی کرده  که برای اولین بار در دنیا به صورت خودکار میزان ولتاژ مورد نیاز دستگاه را شناسایی می کند اگه بخوایید بدونید که کاریی این باتری چیه ، باید بهتون بگم که میشه از فلکس ولت در دستگاه های متفاوت استفاده کرد

تکنولوژی شرکت میلواکی

میلواکی تولید کننده ابزار آلات برقی سیم دار و بدون سیم یا شارژی، ابزارهای دستی، انبر، انواع اره دستی، کاتر، پیچ گوشتی، انواع دستگاه هرس، جاروبرقی های صنعتی و بسیاری ابزارهای دیگر است.

شرکت میلواکی نیز به تولید نسل جدیدی از باتری ها پرداخته است . این شرکت پیش تر با ارائه محصولات تمام شارژی ، کاربران خود را به سمت استفاده از وسیله های شارژی در همه زمینه ها سوق داده . برند میلواکی با ارائه باتری جدید خود به نام ام اکس فول به کاربران خود این امکان را داده که با شارژ سریع و دیر خالی شدن شارژ، بتواند مدت زمان بیشتری با ابزار الات خود کار کنند .   

میخکوب بادی- برقی

یکی از محصولات جالبی که به تازگی میلواکی از آن رونمایی کرده است، میخکوبی است که منبع تغذیه آن ترکیبی از نیروی باد و باتری است. این دستگاه که قادر است تا 3 میخ را در کمتر از 1 ثانیه بکوبد، مجهز به مخزن گاز نیتروژن است که نیاز به شارژ مجدد نداشته و بدون هیچ وقفه ای میخ بعدی کوبیده می  شود. علاوه بر این عمق کوبش این دستگاه نیز قابل تنظیم است. این دستگاه پرقدرت برای مصارف طولانی مدت بسیار مناسب بوده و عذاب استفاده از کمپرسور و شارژ مجدد گاز را ندارد.

میخکوب برقی

تکنولوژی شرکت بوش

برند بوش در زمینه تولیدات لوازم خانگی و ابزارالات برقی فعال است و در بازار بین المللی بسیار تاثیر گذار بوده ، جایگاه مستمر و حضور موفقیت امیزی در طول تاریخ داشته است .  

شرکت بوش به تازگی چکش تخریبی را معرفی کرده که روی خود دستگاه سیستم مکنده گرد و قبار نصب شده  است . این برند همچنین اپکیشنی را ارائه داده که قابلیت مشاهده محل کار توسط دوربین ، کنترل دستگاه ها ، محاسبه مدت زمان پروژه و... را دارد.

تکنولوژی شرکت فلوک

 شرکت فلوک سعی کرده که یک تکنولوژی منحصر به فرد را معرفی و به بازار عرضه کند، دستگاه هایی با قابلیت های تست و عیب یابی را ارائه می دهد که باعث بهبود شرایط بحرانی صنایع تولیدی و خدماتی می شود.

این تکنولوژی را با یک مثال توضیح میدهم . فرض کنید در قسمتی از سقف خانه شما ، آب نشتی کرده است . شما هر چقدر سریع تر متوجه این موضوع شوید میتوانید از خسارت های احتمالی جلوگیری کنید . به کمک تصویرگر حرارتی شرکت فلوک میتوانید خیلی راحت میزان و محل نشتی را مشخص کنید .   

تکنولوژی شرکت ماکیتا

ماکیتا از برندهای نام آشنا در سطح جهان است و نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که این برند را نشناسد هدف اصلی شرکت ماکیتا تولید ابزارآلات قابل حمل است .

شرکت ماکیتا به تازگی دو فناوری جدید را به بتن کن سری 26 خود اضافه کرده است .

 AVTتکنولوزژی

ای وی تی یک تکنولوژی ضد ارتعاش است که به طور قابل توجهی لرزش را کم میکند . سیستم ای وی تی به صورتی کار میکند که با کم کردن لرزش اصلا تاثیری بر روی قدرت دستگاه ندارد.

مته گردبر شیشه

HEPAتکنولوژی

هپا یک فناوری برای تصفیه هوا است . فیلترهای هپا با قدرت و دقت بالایی که در جذب آلاینده های معلق هوا دارد ،هوای اطراف را تصفیه کرده و هوایی پاک و مطبوع برای تنفس مهیا می کند. ذرات آزبست ،باکتری ها و ذرات گرد و غبار توسط فیلترهای هپا تصفیه شده و از هوای اطراف حذف می شوند.

به کمک این تکنولوژی ماکیتا توانسته است 99.7 % از الودگی اطراف دستگاه را تصفیه کند

جمع بندی

همانطور که در این مقاله خواندیم، شاهد پیشرفت های شگفت آور در زمینه ابزارالات هستیم و  تمام تکنولوژی های به کار رفته در این ابزارالات برای این است که هنگام استفاده از آن ها حس راحتی بیشتری داشته باشیم و کار را دقیق تر و اصولی تر انجام دهیم .

استفاده از باتری های نسل جدید این امکان را به ابزارالات داده اند که با شارژ سریع و دیر  د شارژ شدن باتری بتوانیم از حد اکثر بازدهی این محصولات استفاده کنیم

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

آخرین محصولات

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین محصولات و تخفیف ها در ایمیل خود با خبر شوید...