خرید اینترنتی مته چوب

خرید اینترنتی مته چوب
چکیده این مطلب : انتشار : 1398/07/01 0 نظر

خرید اینترنتی مته چوب : در دهه های اخیر و با پیدایش اینترنت ، شبکه های مجازی و امکان برقراری ارتباط از راه هایی آسان ، ارزان ، در دسترس ، همه گیر و کاربردی به زندگی ما ، همه فعالیت های انسان تحت تاثیر قرار گرفته اند

خرید اینترنتی مته چوب : در دهه های اخیر و با پیدایش اینترنت ، شبکه های مجازی و امکان برقراری ارتباط از راه هایی آسان ، ارزان ، در دسترس ، همه گیر و کاربردی به زندگی ما ، همه فعالیت های انسان تحت تاثیر قرار گرفته اند تا حدی که دیگر اکثر خرید های مردم به خصوص در کشورهای توسعه یافته از طریق اینترنت انجام می گیرد.
 این روزها در کشور خودمان هم بازار کسب و کارهای اینترنتی بسیار داغ شده است و مردم کم کم با وارد کردن این تکنولوژی به فعالیت های روزمره خود تلاش می کنند تا رفاه و آرامش بیشتری را به زندگیشان تزریق کنند ؛ کما اینکه اگر نگاه کوتاهی به شبکه های مجازی مختلف بیاندازیم کسب و کار های کوچک و بزرگ بسیاری را مشاهده می کنید که تلاش می کنند تا در این بازار بزرگ جایی برای خود دست و پا کرده و بتوانند از طریق فروش اینترنتی محصولات و خدماتشان رونقی به کسب و کار خود ببخشند. در این مطلب تلاش می کنیم تا به موضوع خرید اینترنتی مته چوب بپردازیم و تا حد ممکن انواع مختلف مته های چوب را معرفی نماییم.
خرید مته از موضوعاتی است که عموماً اغلب افراد با آن سر و کار ندارند و این موضوع بیشتر گریبان گیر افرادی است که حرفه و شغلشان
خرید و فروش مته  را ایجاب می کند . در بحث خرید مته چوب نیز مشتریان این کالا اغلب مشاغلی مانند نجاری ها ، کابینت سازی ها و دیگر افرادی که با چوب سر و کار دارند می باشند. این افراد عموماً به منظور خرید مته های مختلف به خصوص مته های چوب ناچارند تا برای یافتن جنس های با کیفیت با قیمت های مناسب به بورس اصلی فروش آنها بروند. در تهران این مکان در میدان حسن آباد واقع شده است که از نقاط مرکزی شهر محسوب می شود. عوامل زیادی می تواند باعث شود که رفت و آمد به این منطقه از شهر برای افراد مختلف سخت جلوه کند. به عنوان مثال دوری راه می تواند یکی از این عوامل باشد؛ برای افرادی که مجبورند مسیر طولانی را از غرب ، شرق ، شمال یا جنوب شهر به سمت این منطقه طی کنند و علاوه بر پرداخت هزینه های حمل و نقل و تحمل شلوغی معابر ،  وقت زیادی را صرف خرید یک مته کنند گزینه خرید اینترنتی مته چوب و دیگر لوازم و تجهیزات فنی می تواند یک راه کار مناسب باشد.
مته های مختلفی برای انواع سوراخکاری ها بر روی چوب ، ام دی اف و اینگونه سطوح شبه چوبی وجود دارند که هر یک می توانند کار خاصی انجام داده و نوع خاصی از سوراخ را بر روی سطح مورد نظر پدید آورند. به عنوان مثال مته برگی یکی از انواع مختلف مته های چوب است که دارای دو نیش است. اولین نیش مته در مرکز آن واقع شده و دیگری در سمت کنار آن تعبیه شده است که باعث می شود اندازه محیط سوراخ مورد نظر مشخص شود. مته برگی در دو نوع ساده و متغیر قابل خریداری است که در نوع متغیر آن محیط سوراخ قابل تنظیم توسط خود فرد می باشد. حداکثر قطری که می توان با مته های برگی موجود در بازار ایجاد کرد 75 میلی متر می باشد.
یکی دیگر از مته های چوبی که می توانید از طریق خرید اینترنتی مته چوب به آن دسترسی ساده ای پیدا کنید مته داگلاس می باشد. شکل ظاهری این مته راست گوش است و میله اصلی مته حول محور خود مته چرخید است. هر پوشال گیر مته داگلاس دارای یک دنده است که باعث می شود استفاده از آن باعث تشکیل پیچ مضاعف شود. مته کوکس نیز از انواع مختلف مته چوب می باشد که به خاطر داشتن یک نیش بسیار ریز و ظریف مناسب برای سوراخ کاری چوب هایی است که پهن برگ بوده و یا اصطلاحاً سخت چوب هستند. مته ایروین نیز نوع دیگری از مته های چوب است که مارپیچ آن به دور یک میله گرد تابیده شده است. از آنجایی که مجرای خروج پوشال در این مته یکی است و فاصله زیادی نیز در آن وجود دارد قدرت بیرون کردن پوشال در استفاده از این مته زیاد است. مته لویس آخرین مته چوبی است که قصد معرفی آن را داریم؛ این مته تقریباً شبیه به میله گردی است که توسط یک دستگاه فرز به حالت پیچ درآمده است و لبه های تیزی که در این پیچ وجود دارد سبب می شود که سوراخ ایجاد شده در سطح صاف و تمیز ایجاد شود.

 

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

آخرین محصولات

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین محصولات و تخفیف ها در ایمیل خود با خبر شوید...